Míg a Super Mario Bros. Wonder nagyszerű egyedül játszani, sok játékos szereti megosztani a szórakozást barátaival és családjával. Szerencsére a játék lehetővé teszi, hogy akár négy játékos is kooperatívan játsszon, és együtt járja be a világokat és a pályákat, és egyikük a csoport „vezetője”. A vezetőt a játék automatikusan kijelöli, de érdemes lehet valaki másra cserélni.
Ez az útmutató bemutatja, hogyan változtathatja meg a vezetőt a Super Mario Bros Wonderben, elmagyarázza a vezetői rendszer működését, és felvázolja azokat az okokat, amelyek miatt a vezető megváltoztatása előnyös lehet.
Hogyan változtasd meg a vezetőt a Super Mario Bros Wonder kooperatív játéka közben
A Super Mario Bros. Wonder nem hagyja, hogy egyszerűen megnyomjon egy gombot, és eldöntse, ki legyen a vezető. Azonban van néhány különböző mód a kijelölt vezető megváltoztatására egy szinten, vagy befolyásolhatja, hogy melyik játékos lesz a vezető a következő pályán.
„Ghost Mode” váltás
A vezető megváltoztatásának legegyszerűbb módja, ha megkérjük a meglévő vezetőt, hogy változtassa magát szellemmé. Ezt az L és R gombok egyidejű lenyomásával és nyomva tartásával teheti meg. Ezzel a vezető elveszíti a koronáját, és a képernyő körül lebegő kis szellem lesz.
Ekkor a vezér koronája átvált a megmaradt játékosok egyikére. Ha nem vált át a megfelelőre, ismételje meg a szellemmódszert, amíg meg nem kapja a kívánt vezetőt. Ezután meg kell érintened a szellem(eke)t, hogy visszahozd őket a játékba. Vegye figyelembe, hogy a szellemeknek csak öt másodpercük van megérinteni és feléleszteni őket, mielőtt meghalnak és életüket vesztik.
Egy élet szándékos elvesztése
Ha valaki nem akar vezető lenni, vagy másik játékosra szeretne váltani, kérje meg a meglévő vezetőt, hogy tegyen valamit, ami szándékosan életvesztéssel járna. Ezt úgy tehetik meg, hogy beugranak egy gödörbe, vagy besétálnak ellenségekbe vagy más akadályokba, például tüskékbe.
Ez a módszer többé-kevésbé ugyanúgy működik, mint a szellemmódszer. Amikor a vezér életet veszít, a koronáját átadják az elülső játékosnak, aki még életben van.
A zászlórúd legmagasabb pontjának elérése
Ez a módszer nem teszi lehetővé, hogy módosítsa az aktuális vezetőt bármelyik pályán is. Ez azonban lehetővé teszi, hogy eldöntse, ki lesz a vezető a következő szakaszában. Csak annyit kell tennie, hogy el kell érnie a pálya végét, majd rá kell vennie a kívánt vezetőt, hogy ugorjon a zászlórúd legmagasabb pontjára.
Mindaddig, amíg a kiválasztott vezető a zászlórúd magasabb részére ér, mint a többi játékos, a következő pályán megkapják a koronát. A játék a zászlórúd pozícióit használja annak meghatározására, hogy melyik játékos legyen a vezető.
Királyi mag megragadása
Miután legyőzte az egyik főnököt a Super Mario Bros. Wonderben, megjelenik egy királyi mag. Az a játékos, aki ezt megragadja, azonnal a játék vezetőjévé válik. Bár ez a legtöbb szinten nem segít a vezetők megváltoztatásában, utat biztosít azokon a kemény szinteken, amelyek nem végződnek zászlóval.
Hogyan működik a Leader rendszer a Super Mario Bros. Wonderben
A Super Mario Bros. Wonder vezető- vagy koronarendszerét azért vezették be, hogy megváltoztassák a kamera működését, amikor a játékosok együttműködnek. A korábbi játékokban a kamera kicsinyített, hogy az összes játékos a képernyőn maradjon, miközben követte azt, aki a legtávolabb volt a jobb oldalon. Ennek a rendszernek voltak problémái, mivel az egyik játékos előre sprintelhetett, ami megnehezítette a többiek lépésben tartását.
A Super Mario Bros. Wonderrel a játék egy vezetőt jelöl ki a kamera számára, akit mindig követni kell. Még akkor is, ha mozdulatlanul maradnak vagy hátrafelé fordulnak, a kamera a lejátszón zárva marad, miközben továbbra is kicsinyít, hogy a többiek a képernyőn maradjanak, miközben mozognak. A vezető egy kis korona ikont kap a fejük felett, amely tisztázza a státuszát a többi játékosnak.
Hogyan döntenek a vezetőről? Nos, a játékosok felfedezték, hogy a játék célja, hogy az előző pálya legjobban teljesítő játékosa legyen vezető a következőben. Ezt úgy határozza meg, hogy kiválasztja azt a játékost, aki eljutott a pálya végére, és a zászlórúdon a legmagasabb helyre jutott.
Ha egynél több játékos ér fel a rúd tetejére, a játék véletlenszerűen kiválaszt egyet közülük vezetőnek.
Okok, amelyek miatt érdemes lehet vezetőt váltani
A Super Mario Bros. Wonder vezetőrendszerének megvannak az előnyei, de van néhány hátránya is. És több oka is van annak, hogy miért érdemes valaki másra cserélni a vezetőt játék közben.
Játék gyerekekkel
Az egyik leggyakoribb oka annak, hogy a játékosok vezetőt akarnak váltani, ha kisgyermekekkel játszanak. Sok anya és apa szereti bevezetni gyermekeit a Mario világába a Super Mario Bros. Wonder segítségével, de nem biztos, hogy szeretné, ha a kicsik teljesen irányítsák a játék kameráját, különösen, ha korábban nem játszottak vele.
A legfiatalabb játékosok előre sprintelhetnek, így kevésbé szórakoztató mások számára, akik tárgyakat gyűjtenek és időzítik az ugrásokat. Előfordulhat, hogy túl lassan vagy óvatosan mozognak, mivel több időre van szükségük, hogy rájöjjenek a dolgokra. A szülőknek érdemes lehet változtatni a dolgokon, és vezetőkké válni, hogy pozitívabb játékkörnyezetet teremtsenek az egész csoport számára.
Tapasztalatlan játékosok vagy fogyatékkal élők
Nem csak a kisgyermekek küzdhetnek a Super Mario Bros. Wonderrel, különösen annak legtrükkösebb pályáival és pályáival. A tapasztalatlan játékosok, akik még soha nem játszottak ilyen játékkal, szintén kihívást jelenthetnek, valamint azok, akik bizonyos fogyatékossággal élnek. Ha valakivel együtt játszol, aki küzd, általában jobb elkerülni, hogy ő legyen a kijelölt vezető.
Érmék és tárgyak gyűjtése
Szükséges lehet a vezető beállítására is, ha érméket és egyéb gyűjthető tárgyakat gyűjteni szándékozó tanfolyamokon megy keresztül.
Általában a legtapasztaltabb játékosok szeretnék magukat vezetővé tenni, hogy irányítsák a kamerát, és megmutassák a többieknek, hol vannak elrejtve a gyűjthető tárgyak, vagy hogyan férhetnek hozzá bizonyos platformokhoz és területekhez. Ha valaki más a vezető, akkor véletlenül fontos területek mellett futhat el, vagy kihagyhat kulcsfontosságú dolgokat.
Váltson vezetőt, amikor csak szüksége van rá
A Super Mario Bros. Wonder kooperatív játékok vezetőjének megváltoztatása nem olyan egyszerű, mint egy gomb megnyomása. De ahogy ez az útmutató is mutatja, több módon is beállíthatja a vezetőt menet közben, vagy szabályozhatja, hogy ki kapja meg a mindennél fontosabb koronát az egyes pályákon.
Tekintse meg ezt a cikket, hogy megtudja az összes elérhető Super Mario Bros. Wonder teljesítménynövelőt!
GYIK
V: Nincs mód a vezető feje feletti korona szimbólum vezérlésére vagy beállítására. Nem módosíthatja a méretét, színét vagy formáját. Ez egyszerűen egy alapértelmezett korona, és nincs mód a kikapcsolására sem. Néhány játékos kérte ennek esetleges átdolgozását, és szeretnének módot adni a koronavizuál megváltoztatására, de a Nintendo egyelőre nem jelentett be tervet.
V: Az új Super Mario Bros. Wonder vezetőrendszer vegyes válaszokat kapott az interneten. Egyes prominens játékkritikusok írtak a rendszer hátrányairól, és megosztották reményeiket az átdolgozással kapcsolatban, beleértve azt is, hogy a Nintendo lehetővé teszi a játékosoknak, hogy könnyebben irányítsák és állítsák be a vezetőt. Mások szerint a rendszer rendben van, és intuitívabb, mint a korábbi kooperatív kamerák.