Számos RPG-kaland, mint például a „Baldur’s Gate 3”, gyakran kínál párbeszédet a játékosoknak, és izgalmas kérdéseket kínál, amelyekre meg kell válaszolniuk a fejlődés folytatásához. Egyes esetekben a válaszaid megváltoztatják a történet irányát, míg másokban nem számít, hogy mit választasz.
A „Baldur’s Gate 3” játékban a játék elején találkozunk egy NPC-vel, aki két kérdést tesz fel, amire meg kell válaszolnia. Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan válaszol a „Mit ér egyetlen halandó élete?” kérdésre? kérdés hatással lesz a történetre és az NPC megtalálásának és a kérdés megválaszolásának előnyeire.
Mi a helyes válasz?
Ha eljutottál a benőtt romokhoz, és beléptél a Dank Cryptba, akkor most egy Withers nevű csuklyás csontvázzal kell beszélned (amit később felfed neked). Withers két kérdést tesz fel neked azzal kapcsolatban, hogy „Mit ér egyetlen halandó élete?” filozófiai dilemma. Ha nem tudja, mit válaszoljon, ne aggódjon, mert technikailag nincs rossz válasz. Egyes válaszokra azonban jobban reagál, mint másokra.
Miután kapcsolatba léptél az NPC-vel, Withers megkérdezi: „Most lenne egy kérdésem hozzád: mennyit ér egyetlen halandó élete?” Ez egy bevezető kérdés, és a lehetőségek a következők:
- Egészen a kérdés. Mi az oka ennek?
- – Szóval beszélt? Miről beszélsz?
- Kicsit megrémített a sírból való kimászás. Mi vagy te?
- Békés élőhalott. Érdekes. Miért nem támadsz meg?
- Támadás.
Withers az első és a negyedik választ preferálja. Nem válaszol jól, ha a maradék három választ választja, különösen, ha úgy dönt, hogy megtámadja. Withert nem lehet megölni, és nagy valószínűséggel elveszíti az általa kínált kiváltságokat, ha megtámadja.
Miután válaszolsz neki, még egyszer követeli a választ. Itt hat lehetőség közül választhat, de nem mindegy, hogy mit választ. Egy hetedik kérdésed is felmerülhet attól függően, hogy milyen fajt választasz a karakterednek a játék elején.
- Senki élete nem ér többet a másiknál. Egyenlőek vagyunk.
- Ez az ember tetteitől függ.
- Az élet egyetlen értéke a pénz. Különben nekem mindegy.
- Minden élet végtelenül értékes, és mindent fel kell áldozni érte.
- Az egyetlen élet, ami számít, az enyém.
- A halandótól függ.
A hetedik kérdés a következő lehet: „Egyes halandók sokkal tovább élnek, mint mások. Nem tudom összehasonlítani őket”, ha úgy döntesz, hogy elf leszel.
Withers szolgáltatásai
Withers meglátogatása és kérdéseinek megválaszolása értékes a játékosok számára. Bizonyos szolgáltatásokat kínál, amelyek a játék során jól jöhetnek. Withers nem szereti az önző válaszokat, de még így is, miután megválaszoltad a kérdését, a táborba költözik, mint a toborzód.
A csontváz NPC képes:
- Feltámasztja párttagját 200 aranyért.
- Használd a „Respec”-et karakterednek és társaidnak 100 aranyért.
- Hívd meg a béreseket 100 aranyért.
A béresek nagyon hasznosak. Nem társak, és nem lehet velük kapcsolatba lépni, de rengeteg lehetőséget kínálnak arra, hogy a küldetésigényeid alapján partit hozz létre. A marhák legfeljebb 12 bérest alkothatnak, különböző képességekkel és osztályokkal.
Ezenkívül a „Respec” segítségével szinte minden statisztikát módosíthat, és módosíthatja a buildet, ha a jelenlegi nem működik az Ön számára. Választhat másik osztályt és alosztályt, módosíthatja a pontszámot stb. A Withers olyan gyakran tudja elvégezni ezt a szolgáltatást, ahányszor szükséges, feltéve, hogy elegendő aranya van.
Withers megtalálása
Mint már említettük, Withers az Overgrown Ruins belsejében lakik. Ezt a kazamatát először a történet elején fedezheted fel, vagy későbbre is elmentheted, figyelembe véve, hogy belül sok akadályt le kell győzni. Az „Explore the Ruins” küldetés közvetlenül a Dank Cryptba visz, ahol Withers található.
Így találhatja meg Witherst:
- Menj a Roadside Cliffs-hez.
- Keresse meg a kápolnát.
- Keresse meg a repedés felett függő sziklát.
- Törje meg a repedést a földben, és ugorjon be oda.
- Harcolj az ellenségekkel.
- Navigáljon a Refektórium ajtajához.
- Keresse meg a koponyakart, kattintson rá az ajtó kinyitásához, és lépjen be a Dank Cryptba.
A Dank kripta felfedezése
A Dank Crypt felfedezése veszélyes, és vigyáznod kell, nehogy csapdákat állíts ki, vagy ne riassz ellenséget. Ezen a területen kell felfedezni az első szobát, és találni egy kulcsot, amely kinyit egy tölgyfa ajtót, amely mögött Withers sírja található. Továbbá a sír kinyitásához és Withers-szel való interakcióhoz hatástalanítanod kell a szarkofágon lévő csapdát, amihez szükséged van egy Trap Disarm Toolkitre.
Így juthatsz el Withers sírjához anélkül, hogy meghalnál:
- Fedezze fel a Dank kriptát, és zsákmányoljon ládákat és ládákat.
- Nyissa ki a szarkofágot a szoba közepén.
- Szerszámkészletével hatástalanítsa a csapdákat.
- Érintse meg a gombot az oszlopon.
- Kifosztani a koporsót a „gravírozott kulcsért”.
Ha nem használod az eszközkészletet, és nem kapcsolod le a csapdákat, akkor aktiválódnak és megölnek. A csapdák zsírt bocsátanak ki a padlórácsokról, a Gargoyle fejek pedig tűzcsavarokat lövellnek ki. A csapdák hatástalanítása és a szarkofág kinyitása előtt győződjön meg arról, hogy minden rácsot lefed a földön. Hat rács van, ahonnan kifolyik a zsír.
Miután kinyitotta a tölgyfa ajtót, és belép a következő szobába, egy óriási szobrot fog látni a közepén. Keresse meg a gombot Withers sírjának megnyitásához. A szoba bal oldalán kell lennie. Le kell győznöd néhány csontváz csőcseléket is, mielőtt felfedeznéd a területet. A jelenet és a Withers-szel folytatott párbeszéd előtt meg kell küzdened egy újabb szörnyhullámmal.
GYIK
Hogyan lehet belépni a Dank kriptába a Baldur’s Gate 3-ban
Miután befejezted a fő küldetést, az „Escape the Nautiloid”-t, észak felé kell menned, amíg el nem éred a Ravaged Beach-et, és ott meg nem találod a Dank Crypt bejáratát. Használhatja a Thieves Tools elemet, vagy megkérheti Astariont társként, hogy belépjen a kriptába. Azonban nem ez az egyetlen módja annak, hogy belépjen a Dank Cryptba.
Nyugat felé körözve találhatunk egy repedést a padlón, és a belépés másik módja, hogy meggyőzünk valakit, hogy engedjen be. Az Ősi ajtó a főbejárat, míg további három ajtó a kápolna bejáratánál található.
Megölhetem Witherst a Baldur’s Gate 3-ban?
Withers megölése semmilyen hagyományos módon nem lehetséges. Azonban kihívhatod és megküzdhetsz vele.
Hogyan lépjünk be a Dank Cryptba anélkül, hogy banditák ellen harcolnánk
A bejárat megtalálásához a The Wooden Hatch-hez kell navigálnia. Nem kell harcolnia az errefelé menő banditákkal. Ez a terület a kápolna bejáratától keletre található. Az ösvény követése a Dank Crypt hátsó ajtajához vezet.
Titokzatos, de segítőkész csontváz
A csuklyás csontvázat vagy a mart nem könnyű megtalálni, és a terület, ahol a sírja fekszik, tele van csapdákkal és ellenségekkel, akiket le kell győznöd. A Dank Cryptba való bemerészkedés veszélyes lehet, de megéri, tekintve, hogy Withers értékes szolgáltatásokat kínál, miután felvetted őt. Ezenkívül ez a terület tele van zsákmánnyal, amelyet később felhasználhat a játékban.
Withers megtalálása nem szükséges a játék elején, ha nem rendelkezel a szükséges eszközökkel. A játék bármely pontján azonban visszatérhetsz a kriptába, és beszervezheted olyan szolgáltatások igénybevételére, mint a feltámadás, a „Respec” és a Hirelings.
Megtaláltad a módját, hogy legyőzd Witherst? Melyik válasz elégíti ki leginkább Witherst? Tudassa velünk az alábbi megjegyzések részben.